Spiermassa opbouwen

Spiermassa opbouwen

Als je serieus spiermassa wilt opbouwen, dan moet je waarschijnlijk stoppen met het verspillen van je geld aan supplementen.

De echte spierwinst komt door consequent te zijn met het naar de sportschool gaan, een afgestemd trainingsschema en met het eten letten op je macro’s (koolhydraten, vetten en eiwitten). Als je moeite hebt met het voldoende binnen krijgen van eiwitten via voedsel, dan kan je dit aanvullen met een eiwitpoeder.

Ten slotte is het enige supplement dat ik aanbeveel een creatine monohydraat poeder. Onderzoek heeft keer op keer aangetoond dat creatine-monohydraat werkt bij het aanmaken van spiermassa.

Blijf bij de basis, blijf op het goede spoor en je bouwt spieren op. Het is de exacte strategie die Khaleesi gebruikte om haar leger te bouwen. Als het voor haar werkt, zal het voor u werken. Mocht je meer willen weten over wat het juiste voedingspatroon is voor jou neem dan contact op via info@perfectfitpt.nl

Snel vet verliezen

Snel vet verliezen

Er zijn mensen die snel vet willen verliezen, ze gaan van de een op de andere dag aan de slag met sapreinigingen en brengen uren door op de loopband of crosstrainer. Een week later zijn ze inderdaad afgevallen maar ze voelen zich niet happy, moe en een slap gevoel. Uiteindelijk zien ze in de spiegel een smallere versie van zichzelf dan een week geleden, helaas hebben ze niet alleen vet verbrand maar ook spiermassa.

Je wilt vet verliezen en uiteindelijk je spiermassa natuurlijk behouden. Om te zorgen dat dat gebeurd moet je je calorie innamen verminderen en je eiwit innamen wat opschroeven. Tijdens het trainen minder herhalingen pakken en de oefeningen uitvoeren met zwaarder gewicht. Wanneer je cardio wilt doen maak er dan een HIIT training (high intesity interval training) van.

Mocht je nu hulp nodig hebben bij het afvallen neem dan contact op via info@perfectfitpt.nl